مصاحبه آرشیو خبر ها
موضوع جدی تر شد ... زیدان و شانس نشستن بر روی نیمكت یوونتوس

موضوع جدی تر شد ... زیدان و شانس نشستن بر روی نیمكت یوونتوس

رویاها بخشی از زندگی هستند. شاید طرفدارانِ یووه تا پیش از آمدن رونالدو اصراری به رویاپردازی در اروپا نداشتند، اما رویاها گهگاه در مسیرِ تحقق قرار می‌گیرند.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی خواندنی دیده دشام سرمربی تیم ملی فرانسه (بازیكن سابق باشگاه یوونتوس در سالهای 1994 تا 1999+ سرمربی یووه در فصل 2006‐2007) در گفتگو با La Gazzetta dello Sport می باشد.

 

او افزود:

 

یوونتوس پس از ناكام در دو فینال اروپایی، امسال در فهرست اصلی‌ترین مدعیان لیگ قهرمانان اروپا و ایتالیا قرار گرفته است. آنها به خوبی می‌دانند كه قهرمانی در اروپا دستِ كمی از قهرمانی در جام‌جهانی ندارد.

 

وی ادامه داد:

 

در ابتدای شروع تورنمنت‌هایی نظیر لیگ قهرمانان، همیشه 7 الی 8 مدعی مطرح هستند اما در نهایت تنها دو تیم باقی خواهند ماند؛ تیمِ تحت هدایت الگری، امروز شبیه‌ترین تیم از حیث توانِ رقابتیِ بالا با یووه‌ای است كه روزی در آن بازی می‌كردم.

 

دشام افزود:

 

مطمئناً یوونتوس با رونالدو برای فتح اروپا مصم‌تر از همیشه شده، با این حال گذشت زمان همه چیز را به ما نشان خواهد داد. رونالدو بازیكنی است كه به خوبی می‌داند در لحظات مهم چگونه بهترین تصمیم را بگیرد. او در این سن و سال همچنان در بهترین كیفیت فنی و روحی قرار دارد و به راه خود ادامه می‌دهد. او یك حرفه‌ای به تمام معنا است.

 

نیمکت یوونتوس:

 

نیمكت سرمربیگری یوونتوس در اختیار یكی از مربیان برترِ حال حاضر جهان است؛ با این حال زیدان به عنوان یكی از بازیكنان سابق یووه متعلق به تاریخِ بیانكونری‌ها است و می‌تواند در آینده شانس نشستن بر روی نیمكت مربیگری این تیم را به دست بیاورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: